vanha suosikki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä Ajattelet?

+8
nickorules
marimm-
Häükiliini
Karannut
Naszzy
jokuraja!
DINGO
kattrri
12 posters

Sivu 17 / 20 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava

Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Su Huhti 24, 2011 9:17 am

"Artikkelin sävy oli sellainen, että tuskin yhdellekään paikkakuntalaiselle jäi epäselväksi, millainen Saakelin Hämäräheikki Tukholmasta hiippaili kaupungissa."

Nyt täytyy sanoa että nauroin ääneen.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Su Huhti 24, 2011 9:48 pm

Olen kuunnellut The Invisible Bandiä puoli kahdeksasta. Ja sain jopa luettua loppuun kirjan, jota ei ollut edes pakko kahlata jonkin koulujutun vuoksi, vaan jonka ihan vapaaehtoisesti omaksi huvikseni kävin lainaamassa kirjastosta. Ihme juttu.

Harmi ettei tänään taida olla auki paljon muita kuin Siwoja : / Ainakaan kirjasto ei ole.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Su Huhti 24, 2011 10:04 pm

Se mua kyllä hiukan huolestuttaa, etten vieläkään oikein pidä tästä levystä : / Kaikki Travisin levyt (no joo lol ne kaikki kaksi) joita tähän mennessä olen kuunnellut ovat vaatineet minulta melko pitkän omaksumisajan ennen aukenemistaan, mutta tätä on tässä nyt yritetty kosiskella ihan kohtuullinen tovi, ja tää on edelleen sillä "ihan jees" -tasolla, joka ei helvetissä ole se taso, jolla Travisin levyistä tykätään.

: /

Pitäisi ehkä siirtyä seuraavaan levyyn. Jos tää vain on jonkinlainen notkahdus bändin tuotannossa.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Su Huhti 24, 2011 10:13 pm

Aa.

Mitä mä nyt teen?

Suunnittelin tallustelevani tän päivän yövaatteissa ympäri kämppää, napostellen jotain epäterveellistä, kuunnellen musiikkia ja lueskellen.

Mutta mitä?

1. Mun yöpaita haisee, en voi pitää sitä.
2. Mulla ei ole mitään naposteltavaa enkä saa kerättyä riittävästi tarmoa pukeakseni ylleni jotain säädyllistä, minkä lisäksi minusta on inhottavaa, että Siwan kassat tietävät jo etukäteen mitä meinaan ostaa, koska en ikinä osta Siwasta muuta kuin jotain epäterveellistä naposteltavaa.
3. Mun ei tee mieli kuunnella musiikkia.
4. Mulla ei ole sattuneesta syystä enää muuta luettavaa kuin ruotsin sanat.

Perkele.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Su Huhti 24, 2011 10:15 pm

Sitä paitsi ulkona on hieno ilma.

Perkele.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Ma Huhti 25, 2011 3:03 am

ETTE IKINÄ USKO MITÄ ÄSKEN TAPAHTUI!

MÄ LÖYSIN SEN MERKILLISEN NIMETTÖMÄN KAPPALEEN JOKA MUN PUHELIMESSA ON KUMMITELLUT IÄT AJAT!

KUUNTELIN JOSKUS SYKSYLLÄ TAI TALVELLA EN NYT KUOLEMAKSENIKAAN MUISTA MILLOIN, JOKA TAPAUKSESSA, JOTAIN ZVERIN KAPPALEITA YOUTUBESTA, JA SIINÄ YHDESSÄ STALKKERIMUSIIKKIVIDEOSSA OLI SELLAINEN VETTÄ SUIHKUTTAVA AUTO, JOKA KASTELI TARINAN SANKARIN KUN SE YRITTI ISKEÄ SITÄ TYTTÖÄ, JA MÄ MIETIN ETTÄ MISSÄ HITOSSA MUKA TUOLLAISIA KÄRRYJÄ KULKEE TERRORISOIMASSA KANSALAISTEN ARKEA, MUTTA NYT MUN IKKUNAN ALTA KULKI JUURI SELLAINEN!

JA TIETYSTI MÄ SIT MENIN KUUNTELEMAAN SEN KAPPALEEN (löytyi muuten yllättävän helposti) JA SIT MÄ KUUNTELIN JOTAIN MUITAKIN SAMALTA YHTYEELTÄ JA HERRA ISÄ SIT MÄ KUULIN SEN! SIIS SEN ALKUPERÄISEN VERSION SIITÄ MUN PUHELIMEN KAPPALEESTA! SIT MÄ KIRJOITIN (okei kopioin) SEN NIMEN SIIHEN HAKUUN JA LAITOIN PERÄÄN PIANO COVER JA TSÄDÄM SIINÄ SE OLI! MITÄ HELVETTIÄ? MITÄ HELVETTIÄ? MÄ OON IHMETELLYT PUOLI VUOSISATAA MISTÄ PERKELEESTÄ MÄ OLEN SEN KAPPALEEN OIKEIN VOINUT POIMIA JA OIKEASTAAN OLIN JO LAKANNUT AJATTELEMASTA KOKO ASIAA KUN LUULIN ETTEN SITÄ KUMMINKAAN PYSTYISI JÄLJITTÄMÄÄN ENNEN KUIN OPPISIN VENÄJÄÄ NIIN HYVIN ETTÄ YMMÄRTÄISIN SANAT, MUTTA NYT SE SITTEN PÄÄTTI POMPATA TÄLLÄ TAVALLA YLLÄTTÄEN JA PYYTÄMÄTTÄ ETEEN IHAN KUIN SE OLISI OLLUT LÖYDETTÄVISSÄ KOKO AJAN, SIIS MITÄ HELEVETTIÄ?

Ei mulla muuta. Hyvä kappale.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  marimm- Ma Huhti 25, 2011 8:16 am

Semmonen fiilis että toisaalta ihan kiva mennä huomenna kouluun ku pääsee taas tauoilla istuskelemaan omaan nurkkaan napit korvilla, se on niin parhautta. <33 Ja huomenna sitä paitsi loppuu jo puol kaheltatoista.. Mut toisaalta en haluis yhtään mennä kouluun ku huomenna on 4 tuntia matikkaa, en kestä! -___- Ja kouluki alkaa jo kasilta, et kiva ku on rytmit menny täs pääsiäisloman aikana taas vähän persiilleen mut ei onneks paljoo, mut kuiteski sen verran että huomenna on kuolema herätä jo puol seiskalta.. -.-
marimm-
marimm-

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 23.03.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  marimm- Ma Huhti 25, 2011 8:17 am

Mun jalkoihin sattuu.. Tai ei silleen kunnolla satu, tuntuu vaan oudolta.. Ihan ku ois kasvukipuja.. Kummallista, eihän mun enää pitäs kasva.. O_o Mutta ärsyttävä tunne, kertakaikkiaan..
marimm-
marimm-

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 23.03.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  marimm- Ma Huhti 25, 2011 8:19 am

Miks mun latvojen pitää kuivuu tämmösiks koppuroiksi.. -.-
marimm-
marimm-

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 23.03.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  nickorules Ti Huhti 26, 2011 1:05 am

Kolmatta päivää pää sekaisin. Ei kipeä, vaan on vähän niin kuin ulkopuolinen olo.

Olenkohan tulossa sairaaksi vai todella väsynyt?

nickorules

Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  marimm- Ti Huhti 26, 2011 4:18 am

Olikihan sittenkään kovin hyvä idea olla menemättä kouluun.. Toisaalta oli, mutta toisaalta ei.. taidan kuitenkin enemmän kallistua sen puoleen että oli.. En ois ihan oikeesti jaksanu neljää tuntia matikkaa, ku se opettaja ei tajua yhtään mitään mun opiskelutyylistä..
ja sitä paitsi teki ihan hyvää pyöräillä, vaikka pyöräilenkn aika usein, mutta aina se tekee yhtä hyvää, ei se turhaan oo yks mun lempiharrastuksista.. Se kun saa ajaa lujaa alamäkeä ja tuuli tulee vasten kasvoja, ja korvanapeista tulee hyvää musaa.. <33
marimm-
marimm-

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 23.03.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  marimm- Ti Huhti 26, 2011 6:10 am

Ihanaa ku huomenna alkaa koulu vasta vartinyli kakstoista.. <33
Mut mua ärsyttää jo valmiiksi torstai, ku täytyy mennä sinne pääsykokeisiin, ja joillaki on sillon vapaapäivä.. Itsekin mieluusti viettäisin silloin vapaapäivän, mutta pakko mikä pakko, sinne kokeeseen on mentävä jos aijon saada opiskelupaikan.. Mut äääää siellä täyty olla jo kasilta!!
Mjääh, mitäs muuta.. Vaikka se että tää Private Linen uus sinkku ei oo niin hyvä ku se vois olla, jopa hieman tylsä sanoisinko..
marimm-
marimm-

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 23.03.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Ti Huhti 26, 2011 6:48 am

Ihmettelin miten mulla on näin vetämätön olo ja olin jo laittamassa syyn huonojen yöunien ja lämpimän sään niskoille, mutta sitten tajusin, että olen syönyt tänään vain kaksi ruisleipäviipaletta, omenan ja levyllisen Dumle-suklaata.

(y)

Ihme juttu, yleensä syön niin paljon että voisi melkein luulla, että tällainen paasto olisi näkynyt joko nälkänä tai sitten jonkinlaisena tekemisenpuutteena käsien jäätyä toimettomiksi niiden vapauduttua ruoan lappamisesta kiduksiin, mutta ei, ei mitään.

Emt. Mut ei varmaan ole pahitteeksi minulle viettää päivä tai parikin vähän keveämmällä ruokavaliolla.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Poor Richard Ti Huhti 26, 2011 6:57 am

marimm- kirjoitti:ja sitä paitsi teki ihan hyvää pyöräillä, vaikka pyöräilenkn aika usein, mutta aina se tekee yhtä hyvää, ei se turhaan oo yks mun lempiharrastuksista.. Se kun saa ajaa lujaa alamäkeä ja tuuli tulee vasten kasvoja, ja korvanapeista tulee hyvää musaa.. <33

Uh allekirjoitan tämän, paitsi etten ole tänään pyöräillyt. Sen sijaan kävelin Puijonlaaksoon asti hakemaan yhden kirjan, jota ei pääkirjaston KYMMENESTÄ NITEESTÄ ollut lainattavissa ainuttakaan.

Enkä muuten tästä hämmentävästä vaivannäöstäni sekä epähäilyttävän ripeästä lukutahdistani huolimatta vieläkään ihan varauksetta ole valmis myöntämään, että pidän ko. sarjasta. Siis tokihan se hyvä on, vaikuttavakin paikoitellen, minkä lisäksi Mikael Blomkvist tietysti on ihku ja niin edelleen, mut kumminkin. Siinä on se jokin ärsyttävästi sanojen ulottumattomissa oleva tökkivä juttu.

No jaa.
Poor Richard
Poor Richard

Viestien lukumäärä : 100
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  kattrri Ti Huhti 26, 2011 7:17 am

IHIHI olenpas väsynyt.

olen tykännyt tästä päivästä.
kattrri
kattrri
Admin

Viestien lukumäärä : 76
Join date : 22.03.2011
Ikä : 76
Paikkakunta : isle of wight

http://vanhasuosikki.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Metal666licA Ti Huhti 26, 2011 6:10 pm

Ei vttu oliko se äikänkoe tänään! Tietenkään en ole lukenut yhtään etukäteen. No en kyllä ymmärrä niistä jutuista muutenkaan kun murto-osan...jos sitäkään. Musta tuntuu, että äidinkieli on kaikista hankalin aine. Englanti on helppoa. Miksi mun pitäisi osata etsiä lauseesta predikatiivi. Htto.
Metal666licA
Metal666licA

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 23.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Hollywood

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Metal666licA Ke Huhti 27, 2011 1:58 am

Mä en kestä enää ainuttakaan päivää niiden kanssa. Vaihtaisin luokkaa jos voisin. Ihan niinkun mä olisin tarpeeks tyhmä etten mä muka huomais niitten ilveilyä. Olenhan mä tyhmä, mutta en nyt sentään sokea tai kuuro kuitenkaan. Vaikka olis ihan kiva välillä ollakkin. Alkaa pikkuhiljaa tulla korvista ulos ne samat saatanan kommentit "Iik mua pelottaa istua ton vieressä" "Se kuristaa mut noilla ketjuilla". Eikö tässä saatnan kylässä ole ketään muuta naispuolista hevaria! Alan pikkuhiljaa kyllästyä olemaan ainoa. Mä olen niin "pelottava". Haluan muuttaa jonnekkin toiseen paikkaan jossa kaikki vastaan tulevat mummot ei nyrpistä nenäänsä nähdessään Metallica-paidan ja kettingit.

Mutta onhan mulla meidän jännä sekajengi, joka pitää sisällään ihmisiä aina manga- ja heppafaneista rokkareihin ja muhun. Meidän luokkaa mä en vaan enää jaksa. Viel vuos sitten mun paras kaveri oli yks niistä. Nykyään kun se sattuu ottamaan sen puukkonsa mun selästäni niin voidaan ehkäpä peräti sanoa toisillemme moi.

Ainoot tunnit jollon mä oikeesti pääsen eroon niistä on musan tunnit. Sillon mä voin olla M:n kanssa. Lisäksi helpottaa huomattavasti, että herra opettaja Silvennoinen on hevari myös. Sillon mä myös pääsen tekemään jotain jossa mä olen ihan hyväkin...soittamaan bassoa.
Metal666licA
Metal666licA

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 23.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Hollywood

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Metal666licA Ke Huhti 27, 2011 2:04 am

Olis muuten pitänyt hommata se semmonen Riverside Syndicate-paita, kun Silvennoinen toi niitä niitten levyjulkkarien kunniaks tunnille. Herra opettaja ei tietenkään mitenkään halunnut mainostaa bändiään. Hänhän toi paitoja vaan meidän valinnaisryhmän tunnille. Jännittävää. XD Toisaalta kun ajattelee niin jos ilmaantuisin kouluun semmonen paita päällä, niin se yksi saisi aika pahan hepulin...
Metal666licA
Metal666licA

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 23.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Hollywood

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Karannut Ke Huhti 27, 2011 3:29 am

Varpaat jäätyy.
Karannut
Karannut

Viestien lukumäärä : 86
Join date : 23.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  marimm- Ke Huhti 27, 2011 6:42 am

Mitä mitä mitä, Suosikissa on Hanoi Rocksin ja Bodomin julisteet!! Toivottavasti just ne ei oo silleen että toinen on toisella puolella ja toinen toisella, koska haluun molemmat seinälle! Tosin en kyllä yhtään tiedä miten saan ne mahtumaan ku ois myös pari Recklessien julistetta mitkä pitäs saada seinälle.. Mutta mutta muttaa, HANOI ROCKS JA BODOM!!
marimm-
marimm-

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 23.03.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  marimm- Ke Huhti 27, 2011 7:07 am

No nii se oli sitten semmonen niinku pahoin pelkäsin.. Kävin hakeen Suosikin tosta lähikaupasta ja sit kotona otin sen julisteen sieltä välistä ja, TADAA, ihan hillittömän suuri Hanoin juliste ja sit sen takana kärpäsen paskan kokonen Bodomin juliste (ja Abreun).. Ensinnäkin, toi Hanoi juliste ei mahu mihinkään, tai no tohon yhteen paikkaan mutta kaavailin että laittaisin ne Recklessien julisteet siihen, ja sit en tiiä mihin laitan ne jos laitan sen Hanoin julisteen siihen.. ja sit haluun ton Bodominki julisteen seinälle mutta mutta.. Ennemmin kyllä laitan ton Hanoin julisteen ku en kovin haluis sitä alkaa leikkelemään.. Mutta sen koko! Se on ongelma.. Mun pitää varmaan jossain vaiheessa ostaa uus Suosikki että saan myös sen Bodomin julisteen.. Hirveetä rahan tuhlausta mutta minkäs teen ku oon aina ollu tämmönen julistefriikki.. -.- Ja nyt noi recklessienki julkat tuottaa mulle päänvaivaa, voi voi..
On mullaki ongelmat.. : DD Mutta tää on mulle todella suuri ongelma.. Vaikka se kuulostaakin pieneltä..
marimm-
marimm-

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 23.03.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Rovaniemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Häükiliini La Huhti 30, 2011 6:46 am

hitto mun pitää ilmeisesti rikkoa mun periaatteet ja käydä ostaan toi uuden mallinen suosikki, mut puhtaasti kyllä julisteen takia. Miks mää nykyään ostan kaikki lehdet julisteiden perusteella? Kertooko jotain sisällön laadusta?
Häükiliini
Häükiliini

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 23.03.2011
Paikkakunta : Tamperkele

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Häükiliini La Huhti 30, 2011 7:25 am

mikä vappu oikeesti<3 toiset häipyy turkuun ja mää jään tänne.
Häükiliini
Häükiliini

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 23.03.2011
Paikkakunta : Tamperkele

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  nickorules Su Toukokuu 01, 2011 6:02 am

Oli perjantaina aikamoinen fiilis, kun laitoin sopivassa järjestykseen biisejä soimaan.

Ensin lähti Fates Warningia. Without a Trace ja Pirates of the Underground ovat toki hyviä biisejä, mutta vasta kun Kyrie Eleisonin laitoin soimaan niin huh! Olin jo unohtanut, miten upea se intro kuoro-osan jälkeen on! Hakkasin reisiä ja hoilasin kertosäettä.

Sitten Bruce Dickinson Skunkworksin Strange Death in Paradise. Biisin raskas ja apokalyptinen yleistunnelma on totaalista herkkua! Ja vielä tulkinta! Jalkojen hakkaus jatkui. Tuo lopun Strange Death in Paradise-kohta on kyllä todella upea!

Ja sitten Anthraxin Metal Thrashing Mad. Neil Turbinin korkeat huudot ovat todella upeita, vaikka muuten mies ei niin erikoinen vokalisti ole, heikompi versio Paul Di'Annosta. Biisi kuitenkin on lähestulkoon täydellinen! Rummuttelu jatkui.

Anthraxin soittoa jatkoin, mutta ihan sama tunne ei säilynyt. Kuitenkin Got the Time ja Room for One More ovat upeita kappaleita. I'm the Man on aika hauska.

Frank is never on time he's always...
Sleeping!
Late!
Very Happy

nickorules

Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  nickorules Su Toukokuu 01, 2011 6:41 am

Katsoin Euroviisuja 2006 kymmenen ensimmäisen kappaleen verran, kun Teemalla näyttivät. Norjan kappaleen muistin yllättäen heti alusta. On se laulaja vaan niin lumoavan kaunis ja kappalekin oli hyvä. Tanskan laulajalla oli myös aika makea ääni.

Moldovan ja Espanjankin kappaleet muistin kuulleeni aiemmin. Mutta ne ja ne kuusi muuta olivat Euroviisutyyliin melko tai täysin rapaa.

nickorules

Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä Ajattelet? - Sivu 17 Empty Vs: Mitä Ajattelet?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 17 / 20 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa