Mitä Ajattelet?
+8
nickorules
marimm-
Häükiliini
Karannut
Naszzy
jokuraja!
DINGO
kattrri
12 posters
Sivu 16 / 20
Sivu 16 / 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Vs: Mitä Ajattelet?
Jännää, kaikki vaa jotenki.... onnistuu.
Harvinainen tunne.
Pitää nauttia täysillä
Harvinainen tunne.
Pitää nauttia täysillä
DINGO- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 27
DINGO kirjoitti:Jännää, kaikki vaa jotenki.... onnistuu.
Harvinainen tunne.
Pitää nauttia täysillä
Tiätkö mulla on ihan samanlainen olo! Täon ihmeellistä.
Lisäksi tajusin juuri, että molemmat kappaleet, joihin olen viimepäivinä ollut sekaisin, liittyvät kuuhun. Clair de Lune ja, jostain todella kummallisesta syystä, Pierrot Lunaire. Varsinkin ekasta tykkään ihan sikana, toka liittyy todennäköisesti johonkin toistaiseksi hiljaa pinnan alla kytevään uusekspressionistiseen elämänvaiheeseeni eikä sillä ole sen kummemmin tekemistä mieltymysteni kanssa, tai sitten on, en osaa sanoa.
Mut siis, täysikuu tulossa vai mikä mua vaivaa?
Poor Richard- Viestien lukumäärä : 100
Ihanaa kuunnella Bodomia pitkästä aikaa, en oo kuunnellu sitä moneen viikkoon, ihmettelen vain että miksi.. O_o
marimm-- Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Tänään oli outo päivä koulussa.. Oli vaan neljä ihmistä luokasta paikalla.. Me vaan juotiin kahvia ja syötiin pullaa.
ihanaa ku se Qstockiin meno nyt varmistu! Bodom, Twisted Sister, Michael Monroe, Apulanta, Happoradio ja vaikka mitä!! <33
Mut harmi ku Simerockia ei tuu kesällä.. :< Mut onneks se tulee sit ens vuonna! : D
Tuntuu tavallaan hönöltä nauraa ääneen yksin.
Jotenkin vammattaa muutenkin.
Jotenkin vammattaa muutenkin.
Mä ihan oikeesti haluisin pikkuhiljaa päästä kouluun. En oo nähny kamuja kohta...mitä!...kolmeen viikkoon ja opettajat tukkii wilman yhteydenottopyyntö viesteilläään. Kokeitaki on taas jo pikkasen rästissä ja mä oon pudonnu kaikesta kärryiltä. Ei helv. ku menee taas hyvin -.-
Metal666licA- Viestien lukumäärä : 78
Ikä : 28
Ei varmaan pitäisi kävellä kengät jalassa sisällä kun ulkona on tuommoinen sää :/ MutQ kenkien poisottaminen on sellainen projekti etten jaksa sitä suorittaa kun ne pitää kumminkin kohta laittaa takaisin.
Miettisin, et voisin lähteä tänään iltapäivällä Pieksämäelle ja olla huomisen pois koulusta, mutta sitten muistin, ettei Pieksämäelle meneminen ole enää sellainen juttu kuin ennen.
:<
Täytynee mennä kouluun huomenna.
Voisi mennä tänäänkin. Kävin siellä itse asiassa jo, mut sit päätin tulla takaisin, tai oikeastaan en edes päättänyt, tulin vain. Olisi ollut ehkä fiksumpaa jäädä sinne. Oli Mieskin mukana ihan siltä varalta, että kävisi aika pitkäksi, mut siellä se vain lojui kassinpohjalla eikä virkkanu mittään.
On onni, että mulla on tässä jaksossa niin pitkät koulupäivät.
Miettisin, et voisin lähteä tänään iltapäivällä Pieksämäelle ja olla huomisen pois koulusta, mutta sitten muistin, ettei Pieksämäelle meneminen ole enää sellainen juttu kuin ennen.
:<
Täytynee mennä kouluun huomenna.
Voisi mennä tänäänkin. Kävin siellä itse asiassa jo, mut sit päätin tulla takaisin, tai oikeastaan en edes päättänyt, tulin vain. Olisi ollut ehkä fiksumpaa jäädä sinne. Oli Mieskin mukana ihan siltä varalta, että kävisi aika pitkäksi, mut siellä se vain lojui kassinpohjalla eikä virkkanu mittään.
On onni, että mulla on tässä jaksossa niin pitkät koulupäivät.
Oon ollu ihan kuollu koko päivän.. Melkeen nukahin tunnillekki.. Ja lähin aamulla ihan räjähtäneen näkösenä ja tukka likasena ku halusin nukkua pidempään.. -.- Ja kaiken lisäks mun yhet parhaimmat leggarit ratkes.. :/ Ja söin keittiötunnilla itteni semmoseen ähkyyn ettei oo ikinä ollu koulussa semmosta tunnetta.. Koko viikko ollu kasin aamuja paitsi maanantaina ku sillon alko kympiltä.. Huomennaki kasiks, mut onneks koulu loppuu jo puol kaheltatoista.. Ja huomen illalla meen EHKÄ kattoon Elokuun..
Ihanaa muuten ku Jonne on tänään Ratulassa. <33
No ei ole enää mun asia. Haudan kaivoin ja sinne tiputin ja lapioin päälle.
R:lle, J:lle ja mahdollisesti O:lle kirjoitan. Viimeistään kesällä. Pakko, niille en osannu vielä, puhumatta, selvittämättä, hautaa kaivaa vaikka kovasti nää vuodet yritinkin. Jos en ne jää ainiaaksi kummittelemaan enkä sitä halua. En oleta mitään on mennyt liikaa aikaa, mutta on pakko yrittää, vielä kerran sanoa jotain, viimesen ja ensimmäisen kerran sanoa että on ikävä olitte tärkeitä teitä rakastin.
Siitä en enää välitä. En odota enää. Ei enää kiinnosta. Et merkitse enää.
R:lle, J:lle ja mahdollisesti O:lle kirjoitan. Viimeistään kesällä. Pakko, niille en osannu vielä, puhumatta, selvittämättä, hautaa kaivaa vaikka kovasti nää vuodet yritinkin. Jos en ne jää ainiaaksi kummittelemaan enkä sitä halua. En oleta mitään on mennyt liikaa aikaa, mutta on pakko yrittää, vielä kerran sanoa jotain, viimesen ja ensimmäisen kerran sanoa että on ikävä olitte tärkeitä teitä rakastin.
Siitä en enää välitä. En odota enää. Ei enää kiinnosta. Et merkitse enää.
Karannut- Viestien lukumäärä : 86
Hui helvetti nää vaalit on ollu mielenkiintoset. Ihmiset tääl on ihan kun jossain olympialaisten katsomossa. Huutoo ja hyppimistä riittää.
Häükiliini- Viestien lukumäärä : 35
Uskotteko kun sanon että tekisi mieli olla huominen pois koulusta?
Aamutunti, hypäri, liikka paikassa x, ruoka paikassa y, muti ja kemia, vittu jihaa.
Suapi nähhä mitenkä käy.
Aamutunti, hypäri, liikka paikassa x, ruoka paikassa y, muti ja kemia, vittu jihaa.
Suapi nähhä mitenkä käy.
Pitäisi mennä kouluun viimein tänään. Ongelmana vaan, että pitäisi tehdä tänään matikan koe, mutta en osaa siitä yhtään mitään. Sitten on liikuntaa, mutta tässä hinkuyskässä siitä tulee erittäin jännittävää, pitää varmaan hakea terkalta lappu... Sitten on köksää ja musta tuntuu, että se opettaja tappaa mut kun en ole jaksanut tehdä kamalasti niitä korvattavia ruokia. Ainiin! Sitten pitää löytää ahma ja horse, että voin sopia ne koepäivät. Ei helv. kun tulee rattoisa päivä -.-
Jos siirtyisi aikuislukioon.
Toisaalta hölmöä mennä erikoislukioon jos ei saakaan sitä suoritettua.
Ja toisaalta tosi hölmöä, jos juttu jää kiinni jostain yhdestä MUYHistä ja yhdestä mutista tjsp.
Pitäisi mun kyllä jotain muitakin suorittaa. Aa. Suorit. Taa. Aa. Aaa.
Ihan sama en jaksa ei musta ollut ylioppilaaksi alunperinkään.
Ja toisaalta tosi hölmöä, jos juttu jää kiinni jostain yhdestä MUYHistä ja yhdestä mutista tjsp.
Pitäisi mun kyllä jotain muitakin suorittaa. Aa. Suorit. Taa. Aa. Aaa.
Ihan sama en jaksa ei musta ollut ylioppilaaksi alunperinkään.
Jotenkin tuli yhtäkkiä sellanen fiilis, että tästä tulee vielä hyvä päivä.
Hei jos nyt oisi hyvä hetki hatkata?
Häükiliini- Viestien lukumäärä : 35
PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSIÄISLOMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Aika vaikeeta tää elämä.
Eilinen meni kyl aika hienosti : D
Eilinen meni kyl aika hienosti : D
DINGO- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 27
jumalan tähden. sen profiilikuvan kommentit D:::DD:D:D:DD::D::D:D:: eeikä toho tulee noit hymiöit sekaa jajaja se on surullista
no anyway, anyway.
v: ooksä joku vitun hevari?
j: kylläh
KYLLÄH. hei c'mon.
nyt ulos.
no anyway, anyway.
v: ooksä joku vitun hevari?
j: kylläh
KYLLÄH. hei c'mon.
nyt ulos.
Sivu 16 / 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Sivu 16 / 20