Uuden Suosikin dissaustopic
+6
marimm-
Metal666licA
Miss Molton
Häükiliini
kattrri
jokuraja!
10 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Uuden Suosikin dissaustopic
Häükiliini kirjoitti:Tottakai! ei musta nyt kauheen helposti eroon päästä.jokuraja! kirjoitti:Jee Hauki on täällä. ^^
Hyvä vaan
Häükiliini kirjoitti:Sinne saa kirjautuakin? Nääh. En mää silti taida. Tällänen insidefoorumi alkaa tuntuu paremmalta.
Joo ei tää munkaan mielestä ole pahempi. Katotaan nyt miten tuolla menee hommat.
Ps. Rakastan tätä hymiötä!!
jokuraja! kirjoitti:Häükiliini kirjoitti:Tottakai! ei musta nyt kauheen helposti eroon päästä.jokuraja! kirjoitti:Jee Hauki on täällä. ^^
Hyvä vaanHäükiliini kirjoitti:Sinne saa kirjautuakin? Nääh. En mää silti taida. Tällänen insidefoorumi alkaa tuntuu paremmalta.
Joo ei tää munkaan mielestä ole pahempi. Katotaan nyt miten tuolla menee hommat.
Ps. Rakastan tätä hymiötä!!
Nää hymiöt on mahtavia! Oisivat silti voinu jättää koko uudistamisjuttunsa väliin.
Häükiliini- Viestien lukumäärä : 35
hyvähyvää, pysytte täällä : DDDD
mää jo pelästyin että karkaatte kaikki sinne ja mää jään tänne yksin vinkuu : D
mää jo pelästyin että karkaatte kaikki sinne ja mää jään tänne yksin vinkuu : D
Mulle tulee tälläsesta niin yhteisöllinen fiilis :-----D
Ja tykkään siitä. Ihminen on laumaeläin yms. paskaa. :
jokuraja! kirjoitti:Mulle tulee tälläsesta niin yhteisöllinen fiilis :-----D
Niimpä ja tutus laumas on helpompi olla.
Eikös suurin osa apinoistakin liiku laumois? Alkaa mennä yli mun biologian kyllä, mutta muistaakseni...
heheee tää on vähä tälläne nooan arkki ku jr on ilmiselvä kisu, meikku taas röyhtäilevä , minä , hauki ja niin edelleen.
kattrri kirjoitti:heheee tää on vähä tälläne nooan arkki ku jr on ilmiselvä kisu, meikku taas röyhtäilevä , minä , hauki ja niin edelleen.
Meinasin kysyä että entäs minä, mutta olenpas tyhmä.
NIMENI ON DINGO
DINGO- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 27
jokuraja! kirjoitti:Tuo vihreä systeemihän on alien! Ei se ole mikään eläin.
D: Miksi mä luulin että se on sammakko?
Poor Richard- Viestien lukumäärä : 100
http://suosikki.fi/keskustelu/keskustelu-aloitus/keskustelu/shout-box/jonne-aaron-333
Siis katsokaa nyt tätäkin :-----D
jokuraja! kirjoitti:http://suosikki.fi/keskustelu/keskustelu-aloitus/keskustelu/shout-box/jonne-aaron-333
Älkää naurako mulle nyt, kun sanon että musta pusumisu on vähän väärin ymmärretty.. Tiiän siitä asioita.. Ainakin sen että se ei oo trolli.. Miten sen nyt sanois.. Emma on henkisesti vähän jälkeen jäänyt, se ei ymmärrä aina kaikkia asioita..
Mutta myönnän että sitä on joskus vähän kiva kiusata sillon ku on tylsää.. Tedän, olen lapsellinen, ja tunnen itseni vielä lapseksi vaikka onhan mullakin tota ikää jo.
marimm-- Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Miksi mää olen joku alien-sammakko?
mä löysin tän vähän jälessä :/
ja toi uus suosikki on perseestä! se on sekava ja vanha oli parempi. uus kusee. samoin ku uudistunu lehti. koko suosikki on nykyää perseestä kaikin puolinn
ja toi uus suosikki on perseestä! se on sekava ja vanha oli parempi. uus kusee. samoin ku uudistunu lehti. koko suosikki on nykyää perseestä kaikin puolinn
Hatebreeder- Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 28
Hyvä et löysit kuitenkin löysit! mää oon käyny uudes suosikis tasan kerran kattomas ja se oon ihan perseestä.Hatebreeder kirjoitti:mä löysin tän vähän jälessä :/
Mä käyn päivittäin kyyläämässä, miten se kehittyy Ei kovin hyvin, voin sanoo. Nyt sentään on tehty silleen et siellä ei oo ne kaikki kirjoitukset sekasin, vaan jaoteltu niin että on blogit ja viihde ja shoutboksi ja muut.
et siel on jo jotain jaoittelua? mää en oo sinne vieläkään menny uusiks.
Rekisteröidyin sinne D:
Tuskin jaksan käydä. Se porukka siel on ärsyttävää.
Tuskin jaksan käydä. Se porukka siel on ärsyttävää.
Mikä porukka? Mä en koe sitä kirjoittelevaa hahmolajitelmaa porukaksi. Ne vaan... kirjottelee kaikkee tosi epämääräistä shaibaa ja kommentoi asiattomammin kuin kukaan teistä. Ne on persoonattomia ja kasvottomia. Uusi järjestelmä ei salli muokata viestejä siivommiksi, vaan tekstejä on puntaroitava toisella tavalla. Tosin toistaiseksi siellä olleet kommentit on ollu niin asiattomia, että oisin joka tapauksessa poistanut ne kokonaan.
En oikein tiedä vielä, mitä ajatella. Omalta kohdaltani luulen, että tuota tahtia jää omat asiat pään sisään tai jotain, keskityn vain bannaamaan ja ruotimaan sisältöä. Totutellen.
teille!
En oikein tiedä vielä, mitä ajatella. Omalta kohdaltani luulen, että tuota tahtia jää omat asiat pään sisään tai jotain, keskityn vain bannaamaan ja ruotimaan sisältöä. Totutellen.
teille!
Miss Molton- Viestien lukumäärä : 3
No eihän sinne kannata täs mennä ees kattoon. En mää jaksa kattella mitään persoonatonta huutelua ei minkään takia.
Niinpä, sen minäkin totesin.
Tyhmää :/
Tyhmää :/
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa