Uuden Suosikin dissaustopic
+6
marimm-
Metal666licA
Miss Molton
Häükiliini
kattrri
jokuraja!
10 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Uuden Suosikin dissaustopic
Koska asia on meille loputtoman tärkeä.
Ne veivät meidän parhaan tapamme kanavoida tunteitamme!
Ne veivät meidän parhaan tapamme kanavoida tunteitamme!
Vs: Uuden Suosikin dissaustopic
Mä linkkasin tän sivuston tonne uusille sivuille ja täytyy kyllä sanoa nyt että on jotain ihan käsittämätöntä. Siihen mun aloitusviestiin ei tullut muuta kuin se linkki vaikka kirjoitin siihen muutakin, ja nyt kun katson sitä tuolla keskustelujen joukossa, se on ihan jossain tuolla häntäpäässä, vaikka muihin "keskusteluihin" or whatever ei oo kommentoitu ollenkaan.
Fuckk.
Fuckk.
hyvä hyvä jr sinä teit sen :DDDD
oon melkee voi sanoo pettyny toho uutee, pitäs noitte ihmisten tajuu et suosikki ei koskaan tuu menestyy kakkosluokan deminä
oon melkee voi sanoo pettyny toho uutee, pitäs noitte ihmisten tajuu et suosikki ei koskaan tuu menestyy kakkosluokan deminä
Mmm, jep. Ja mua oikeasti kiinnostaa alkaako tuolla käydä ketään aktiivisesti. Ei siellä ennenkään käynyt niin paljon porukkaa, joten sillee tosi omituista että noi meni ja sössi kaiken noin pahasti. Tietty pitää ottaa huomioon rahajututki, eihän noilla ole varaa pitää yllä mitään suomikaksnelosta, mutta kun ei vanhassa Suosikissakaan käynyt moderaattori turhan usein ja niin edelleen
Ei tuol uudes suosikis kukaan ala käymään, kun ei siellä ole mitään syytä käydä? Se on vaan joku halpis versio Demin sivuista. Mitä ne oikeesti on tolla luullu saavuttavansa? Nyt siel ei ainakaan kukaan enää käy.
Häükiliini- Viestien lukumäärä : 35
Jee Hauki on täällä. ^^
http://suosikki.fi/lehti/palaute/palaute
Tuota kautta voi lähettää palautetta tai vaihtoehtoisesti muutaman tappouhkauksen, mutta suosittelen kuitenkin asiallista sävyä.
http://suosikki.fi/lehti/palaute/palaute
Tuota kautta voi lähettää palautetta tai vaihtoehtoisesti muutaman tappouhkauksen, mutta suosittelen kuitenkin asiallista sävyä.
Mä toivon, että teillä tulee olemaan oikein mukavaa täällä.
On totta, ettei normaalia päivätyötä tekevä voi koko aikaa roikkua vahtimassa kirjoituksia, joka on siis sivutoimi. Toivottavasti ette muistele pahalla kohdalle sattunutta ruodintaa. Mä muistelen teitä itseasiassa varsin hyvällä. Kävin katsomassa keskustelu-osiota, jonka ekan sivun topiceista varmaan puolet kuului itsensäpaljastamoon...
Vaikka Suosikki ei ollut yhtä megalomaaninen kuin Demi, niin voin sanoa olevani siitäkin kiitollinen (olisi tarvittu vielä enemmän modeja). Oppi tavallaan tuntemaan toisia käyttäjiä, vaikka mä modena varmaan vielä vähemmän kuin te keskenänne. Tulee ikävä teitä.
Parasta jatkoa!
On totta, ettei normaalia päivätyötä tekevä voi koko aikaa roikkua vahtimassa kirjoituksia, joka on siis sivutoimi. Toivottavasti ette muistele pahalla kohdalle sattunutta ruodintaa. Mä muistelen teitä itseasiassa varsin hyvällä. Kävin katsomassa keskustelu-osiota, jonka ekan sivun topiceista varmaan puolet kuului itsensäpaljastamoon...
Vaikka Suosikki ei ollut yhtä megalomaaninen kuin Demi, niin voin sanoa olevani siitäkin kiitollinen (olisi tarvittu vielä enemmän modeja). Oppi tavallaan tuntemaan toisia käyttäjiä, vaikka mä modena varmaan vielä vähemmän kuin te keskenänne. Tulee ikävä teitä.
Parasta jatkoa!
Miss Molton- Viestien lukumäärä : 3
Toi uusi suosikki on kyllä harvinaisen huono. Eihän siellä pääse edes kirjautumaan sisään tai mitään! Olin suorastaan tyrmistynyt kun ekan kerran kävin kattomassa minkälainen se on.
Kiitos kauheasti kun teitte tämän!
Kiitos kauheasti kun teitte tämän!
Metal666licA- Viestien lukumäärä : 78
Ikä : 28
Miss Molton kirjoitti:Mä toivon, että teillä tulee olemaan oikein mukavaa täällä.
Parasta jatkoa!
No voi surku, ihan kuin jäähyväisiä vietettäisiin :<
Mua ei moderaattorin poissaolo muutoin haitannut, mutta niille trolleille meinasin kilahtaa ainakin siinä loppuvaiheessa kun joka keskustelussa tuntui olevan asiattomuuksia tai muuten vaan typeriä kirjoituksia. Kummallista että joku oikeasti jaksaa mennä jonnekin sivuille mellastamaan jne. Mutta kyllä sä mun mielestä hoidit homman mallikkaasti, toisilla foorumeilla moderaattoreiden nutturat tuntuu olevan alituisesti liian kireällä ja toisella taas ei varmaan kukaan taida käydä poistamassa asiattomia kirjoituksia Eli kiitos puolin ja toisin.
Joo se uus Suosikki ei oo mistään kotosin, mikä logiikka siinä muka on ettei voi kirjautua? Mitä kaikille tunnuksille kävi?
marimm-- Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Häükiliini kirjoitti:Ei tuol uudes suosikis kukaan ala käymään, kun ei siellä ole mitään syytä käydä? Se on vaan joku halpis versio Demin sivuista. Mitä ne oikeesti on tolla luullu saavuttavansa? Nyt siel ei ainakaan kukaan enää käy.
Musta tuntuu että siel käy nyt paljo enemmä porukkaa ku ennen. Ö tai sitten siellä on yks trolli jolla on tylsää.
Naszzy- Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 78
Naszzy kirjoitti:Häükiliini kirjoitti:Ei tuol uudes suosikis kukaan ala käymään, kun ei siellä ole mitään syytä käydä? Se on vaan joku halpis versio Demin sivuista. Mitä ne oikeesti on tolla luullu saavuttavansa? Nyt siel ei ainakaan kukaan enää käy.
Musta tuntuu että siel käy nyt paljo enemmä porukkaa ku ennen. Ö tai sitten siellä on yks trolli jolla on tylsää.
tai miljoona lissua joilla ei ole järkeä
kattrri kirjoitti:Naszzy kirjoitti:Häükiliini kirjoitti:Ei tuol uudes suosikis kukaan ala käymään, kun ei siellä ole mitään syytä käydä? Se on vaan joku halpis versio Demin sivuista. Mitä ne oikeesti on tolla luullu saavuttavansa? Nyt siel ei ainakaan kukaan enää käy.
tai miljoona lissua joilla ei ole järkeä
tai sitten J:t on tehny salaliiton
Naszzy- Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 78
Mäkin kyllä mietin, käykö siellä ihan oikeesta porukkaa ja ihan tosissaan vai onko ne vaan jotain trolleja tms. Ja mä en tiennyt että ne Jannit ja Sarat oikeasti kiinnostaa ketään, itse en varmaan ikinä vilkaissutkaan. x)
Kuitenki ne kaikki on palkattu pitämää sivustoo yllä.
+++keskusteluun tulee siel nykyää kaikki itsensäpaljastamot ja muut typerät palstat
+++keskusteluun tulee siel nykyää kaikki itsensäpaljastamot ja muut typerät palstat
DINGO- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 27
Lol ne aikoo palauttaa kirjautumismahdollisuuden PALAUTTEESTA JOHTUEN xD
jokuraja! kirjoitti:Lol ne aikoo palauttaa kirjautumismahdollisuuden PALAUTTEESTA JOHTUEN xD
OIKEESTI?? Missä lukee ja mitä??
Nettisivuilla on kommentoitu kahteenkin paikkaan että ne tekee rekisteröintimahdollisuuden koska ihmiset on sitä toivoneet Palaute siis auttoi! Jännä fiilis, meidän mielipiteitä kuunnellaan.
Toisaalta tää meidän pieni insidefoorumikin on kiva xD Hoho.
jokuraja! kirjoitti:Nettisivuilla on kommentoitu kahteenkin paikkaan että ne tekee rekisteröintimahdollisuuden koska ihmiset on sitä toivoneet Palaute siis auttoi! Jännä fiilis, meidän mielipiteitä kuunnellaan.
Hahaa, dramatisointi siis auttoi.
Toisaalta on hauskaa eristäytyä trollaavista ääliöistä ja pikkulissuista tänne.
Mietin samaa! Kattokaa nyt miten asialliselta toi etusivu näyttää kun siellä ei ole yhtään pusumisun riidanhaastokeskustelua
Niinpä! Ja luultavasti ton uudistuksen myötä sinne tulee vaa uusia ääliöitä. Nööh.
Tottakai! ei musta nyt kauheen helposti eroon päästä. Mites olisi asiallinen tappouhkaus?jokuraja! kirjoitti:Jee Hauki on täällä. ^^
Sinne saa kirjautuakin? Nääh. En mää silti taida. Tällänen insidefoorumi alkaa tuntuu paremmalta.
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa