Angstaustopic
4 posters
Sivu 1 / 1
Angstaustopic
Tämä se täältä vielä puuttui! Syntaxilla oli niin hienot esittelytekstit näissä, hitsi kun en muista. Kuitenkin. Angstataan yhdessä.
Vs: Angstaustopic
En pysty vieläkään puhumaan! Vitun tyhmää kun ihmiset tulee jutteleen ja mä vaan nyökyttelen, vaikka mua oikeesti kiinnostaa mitä ne sanoo ja haluaisin itekin sanoa jotain. Ja sit kohta kukaan ei puhu mulle kun oon vaan hiljaa ja kaikkee
Äääää.
Äääää.
Miksi täällä pitää olla sekä angstaus- että ärsyttävyystopic?
Poor Richard- Viestien lukumäärä : 100
Mun Avantasia-hupparista hajosi vetoketju! Eikä! Tämä on kauheaa. Mitä mä nyt teen? Tämä oli mulle niin rakas :< Ihan hirveetä. Eeeei.
Viime keväänä mun Tokio Hotel -hupparista hajos vetskari. Saksalaista laatua, saatana.
Tai no niin, en mä tiedä missä nää on tehty.
Eeeeeeei. :<
//Irlannissa! Oh.
Viime keväänä mun Tokio Hotel -hupparista hajos vetskari. Saksalaista laatua, saatana.
Tai no niin, en mä tiedä missä nää on tehty.
Eeeeeeei. :<
//Irlannissa! Oh.
Siis eikä :< Tiedän ihmisen, joka osaisi korjata tämän, mutta se on kuollut.
Olen surullinen nyt.
Olen surullinen nyt.
Poor Richard kirjoitti:Miksi täällä pitää olla sekä angstaus- että ärsyttävyystopic?
Noku vanhassakin oli.
Karannut- Viestien lukumäärä : 86
Karannut kirjoitti:Poor Richard kirjoitti:Miksi täällä pitää olla sekä angstaus- että ärsyttävyystopic?
Noku vanhassakin oli.
Hommataan pusumisu tänne tekemään Negative-topikkeja ku vanhassakin oli.
^Juu, hyvä idea.
Ei vaan, onhan niillä nyt ärsyttävyys- ja angstaustopicilla eroa. Ärsytystopiciin voi valittaa hetkellisemmät pienemmät tai suuremmat ärsytykset ja angstaustopiciin angstata syvemmät angstit ja vitutukset.
Jotain.
Ei vaan, onhan niillä nyt ärsyttävyys- ja angstaustopicilla eroa. Ärsytystopiciin voi valittaa hetkellisemmät pienemmät tai suuremmat ärsytykset ja angstaustopiciin angstata syvemmät angstit ja vitutukset.
Jotain.
Uskaltaisin melkein väittää, että jos esimerkiksi ärsyttävyystopic keksittäisiin vasta nyt, sitä pidettäisiin turhana, mutta koska se on niin aataminaikuinen, se tuntuu tarpeelliselta.
Karannut kirjoitti:^Juu, hyvä idea.
Jotain.
Jep!
suosikki pilattiin. ankst
Hatebreeder- Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 28
Siis että se oikeasti sanoi niin.
Sanoi mulle suoraan, että miten sä voit kuunnella tällaista paskaa.
Oikeasti tosissaan, ja se sanoi paskaa, jatkamatta lausetta mitenkään esim. perustelemalla.
Sanoi eikä ajatellut, että mä oikeasti pidän siitä paskasta.
Ärsyttää se, että pahoitin mieleni siitä, siis minä, joka aina sanon ja ajattelen, että mitä väliä.
No, mitä väliä.
Sanoi mulle suoraan, että miten sä voit kuunnella tällaista paskaa.
Oikeasti tosissaan, ja se sanoi paskaa, jatkamatta lausetta mitenkään esim. perustelemalla.
Sanoi eikä ajatellut, että mä oikeasti pidän siitä paskasta.
Ärsyttää se, että pahoitin mieleni siitä, siis minä, joka aina sanon ja ajattelen, että mitä väliä.
No, mitä väliä.
Tuli vaa sellai. Ehkäpä vaihdan biisiä. Musiikkiin tarttunu turhankin liikaakin muistoja, tai pikemminkin ehkä tunnetiloja.
I won't let this build up inside of me, I woooooooon't leeeeeet thiiiiiiis buiiiiiiild uuuuup insiiiide of meeee!
She is the only one that makes me sad, voi kurjaa on elämä.
Lai lai lai menen pänttäämään kieliopin päähäni.
I won't let this build up inside of me, I woooooooon't leeeeeet thiiiiiiis buiiiiiiild uuuuup insiiiide of meeee!
She is the only one that makes me sad, voi kurjaa on elämä.
Lai lai lai menen pänttäämään kieliopin päähäni.
Mitä nyt, onkse vihanen. Miks se ois vihanen, mitä mä oon tehny, miks tää on niin kauhea asia.
Ehkä se tulee myöhemmin sit.
Mut miksi... :c
Ehkä se tulee myöhemmin sit.
Mut miksi... :c
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa