Viimeisin bändilöytösi
5 posters
Sivu 1 / 1
Viimeisin bändilöytösi
Tätä näin jonkun kaipailleen! Kellään ei varmaan ole epäselvyyttä tästä, mutta idea kuitenkin lyhyesti: Minkä uuden hyvän bändin löysit viimeksi, tai minkä yhtyeen tuotannon olet löytänyt uudestaan?
Vs: Viimeisin bändilöytösi
Heh, no minähän se olin.
Niin, Queensrÿchehan on yksi. Progressiivista metallia soittava amerikkalaisbändi. Toistaiseksi olen vain kuullut todella upean Operation:Mindcrime-levyn, mutta tänään ostin The Warningin ja Rage for Orderin, koska niitä on kehuttu, ja kirjastosta olen napannut Empiren ja Triben.
Fates Warning, toinen progemetallibändi, on toinen. Todella hyvän The Spectre Within-levyn olin jo aiemmin kuullut, ja viime yönä kuuntelin kuulokkeilla kirjastosta lainatun No Exit-levyn, joka oli vielä parempi. Etenkin Anarchy Divine, In a Word ja yli 20-minuuttinen päätöskappale The Ivory Gates of Dreams kuulostivat upeilta.
Metallica on tehnyt paluuta.
Niin, Queensrÿchehan on yksi. Progressiivista metallia soittava amerikkalaisbändi. Toistaiseksi olen vain kuullut todella upean Operation:Mindcrime-levyn, mutta tänään ostin The Warningin ja Rage for Orderin, koska niitä on kehuttu, ja kirjastosta olen napannut Empiren ja Triben.
Fates Warning, toinen progemetallibändi, on toinen. Todella hyvän The Spectre Within-levyn olin jo aiemmin kuullut, ja viime yönä kuuntelin kuulokkeilla kirjastosta lainatun No Exit-levyn, joka oli vielä parempi. Etenkin Anarchy Divine, In a Word ja yli 20-minuuttinen päätöskappale The Ivory Gates of Dreams kuulostivat upeilta.
Metallica on tehnyt paluuta.
nickorules- Viestien lukumäärä : 95
Varmaankin Paprika Korps.
Poor Richard- Viestien lukumäärä : 100
Therapy?
Metal666licA- Viestien lukumäärä : 78
Ikä : 28
Vesterinen yhtyeineen. Oikeastaan sen löytämisestä on jo jokunen aika, mutta nyt vasta olen jollain tasolla huomannut miten nerokasta musaa se on.
Fools Garden
marimm-- Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
My Chemical Romance
marimm-- Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Poisonblackiä olen viime aikoina alkanut kuunnella.
Metal666licA- Viestien lukumäärä : 78
Ikä : 28
Alice Cooper, sitä ennen oli nyt Eppu Normaali.
nickorules- Viestien lukumäärä : 95
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa