vanha suosikki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tulevaisuudensuunnitelmia

4 posters

Siirry alas

Tulevaisuudensuunnitelmia Empty Tulevaisuudensuunnitelmia

Viesti  jokuraja! To Maalis 24, 2011 4:48 am

Niin että mitä sitä elämällään tekis.
jokuraja!
jokuraja!

Viestien lukumäärä : 208
Join date : 22.03.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Beeskow

http://www.last.fm/user/jokuraja

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulevaisuudensuunnitelmia Empty Vs: Tulevaisuudensuunnitelmia

Viesti  kattrri Pe Maalis 25, 2011 9:03 am

mun on ihan pakko kirjottaa tänne nyttenniin.

joonas ei tiedä mun haaveammatista tai tulevaisuudensuunnitelmista, mutta me käytiin enkuntunnilla tällänen keskustelu:

j: "susta pitäs tulla radiotoimittaja"
k: "kui :ooo *nauraa*"
j: "noku puhut koko aja -.- voisit alottaa siel puhumise aamukuudelta ja lopettaa illalla. mut hiljene ny teen näit tehtävii"

oikeesti mä oon suunnitellu sitä. radiotoimittaja vois olla aika ok. sen lisäks mä olen suunnitellu myös musiikkipedagogia tai musiikinopettajaa. tai sitte KULTTUURISIHTEERI Surprised tai dramaturgi.

only god knows.

nii, tai sitten tosiaan oikeesti meen ypäjälle ja hankin hevoskasvatustutkinnon ja perustan tallin jos rupeen kasvattaa puhtaita työrunkosii shettiksii kantaemänä meiä roosa, koska se ois nätti jos sen jaksais kouluttaa. ja sit pienimuotosta ratsastustoimintaa siinä sivussa.

lähiulevaisuudessa mä aion puhua janille. aionko. en. en oikeesti aio. koska en uskalla. pyörtyisinhän mä nyt siitäkin, jos se tulis puhumaa mulle jotain däkädäkädää noin vaa. menisin shokkiin, saatana.

mä en tiedä lapsista. jotkut lapset on tooosi hauskoja ja kivoja ja söpöjä ja ihania, mutta esimerkiks mun SERKKU on ihan jäätävä tyyppi. se ei tee mitään muuta ku itkee, valittaa ja rikkoo tavaroita. no se on opetettu sellaseks. en halua sellasia lapsia.

asun omakotitalossa. tai maatilalla. voisin asuu maatilalla sillee ilman peltoja, pellot kuuluis tilaa mut ois vuokrattu randomeille. metsät on iha ok. pihas pari ponskii jotka ois kantakirjattu vähintää kakkosel. pari koiraa, pystiksiä varmaan.

pari KIVAA mukeloo, jos löytyis sellane KIVA isipappa niille. sellanen, joka osais kirjottaa yhdyssanat yhteen ja sellanen, joka ei rupeis hakkaamaa mua jos ei keksin vastaansanottavaa. vaan keksis aina mitä sanois, koska mua ärsyttää hakkaajat ja mököttävät (just niinku se mun vamo 4 v serkku)

joo. ja mä haluan olla kiva, positiivinen ja normaali.

okmo.
kattrri
kattrri
Admin

Viestien lukumäärä : 76
Join date : 22.03.2011
Ikä : 76
Paikkakunta : isle of wight

http://vanhasuosikki.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulevaisuudensuunnitelmia Empty Vs: Tulevaisuudensuunnitelmia

Viesti  Naszzy Pe Maalis 25, 2011 9:52 am

Mä en tiedä mitä mä haluan. Ehkä piirtää ja matkustaa ja soittaa kitaraa. Paitsi etten osaa.
Sitten haluan mökin keskeltä metsää ja ihmisiä ei saa olla 500km säteellä missään. Enkä halua. pöh.
Haa haluaisin mennä interreilaamaan (mitensekirjotetaan?). Nyt. Oikiast vaiks viikoks enkä kertois kellekkään. Paitsi että jonkun kaverin pittäs tulla mun kans. Katri on niin nössö ettei se uskalla.


Höö musta tulee katutaiteilija. Menen Montevideoon ja piirrän katuun liidulla niinkö Tulitikkumies.

Ö jos sais ees päätettyä mihkä lukioon meen.

En mä jaksa. en mä vittu tiedä mitää

cherry cherry cherry

ps mun tekee mieli kiljua ei kiljua vaan kiljua
Naszzy
Naszzy

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 23.03.2011
Ikä : 78
Paikkakunta : yellowlemontree

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulevaisuudensuunnitelmia Empty Vs: Tulevaisuudensuunnitelmia

Viesti  jokuraja! Pe Maalis 25, 2011 7:59 pm

kattrri kirjoitti:

j: "susta pitäs tulla radiotoimittaja"


Luin "randomtoimittaja" :-----D
jokuraja!
jokuraja!

Viestien lukumäärä : 208
Join date : 22.03.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Beeskow

http://www.last.fm/user/jokuraja

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulevaisuudensuunnitelmia Empty Vs: Tulevaisuudensuunnitelmia

Viesti  Karannut Su Maalis 27, 2011 2:00 am

Tehtiin sellasia testejä ja näytettiin niitä toisillemme ja sit se yks sanoi että musta tulis hyvä sairaanhoitaja. D: Anteeksi MITÄ? Ei todellakaan tulis, en olisi ollenkaan sopiva ihminen sellaiseen.

Mulla ei ole aavistustakaan mitä elämälläni tekisin, mut parin vuoden päästä ainakin muutan Turkuun tai Tampereelle.
Karannut
Karannut

Viestien lukumäärä : 86
Join date : 23.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulevaisuudensuunnitelmia Empty Vs: Tulevaisuudensuunnitelmia

Viesti  jokuraja! La Heinä 09, 2011 9:52 am

Muutan Krakovaan.

Eipäs, mitä vittua.

Tuli kauhea tarve alkaa kiertää maailmaa o.o weird. Mä aattelin kyllä jotain muuta. Mutta en tahdo tuhlata elämää.

Muistan, kun Saksassa tuli sellanen fiilis, että onpas kiva elää ja ihan hyvä elämähän mulla on. Se oli aika kiva tunne, siitä ei tekis mieli päästää irti.
jokuraja!
jokuraja!

Viestien lukumäärä : 208
Join date : 22.03.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Beeskow

http://www.last.fm/user/jokuraja

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulevaisuudensuunnitelmia Empty Vs: Tulevaisuudensuunnitelmia

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa